Гаранционни условия и сервиз

Продуктова гаранция

Продуктите предлагани от Oyaide.bg, разполагат с условия за гаранция, съгласно действащото законодателство и търговските политики на производителите. Срокът на гаранцията е посочен на продуктовата им страница. Продуктът може да бъде доставен с гаранционна карта на Oyaide.bg или такава на оторизиран сервиз.

Сервизно обслужване

Сервизното обслужване включва вземането на дефектния продукт в периода на гаранция и връщането му след поправка. Транспортните разходи в двете посоки се поемат от Oyaide.bg. Максималният срок за отстраняване на проблема е 30 календарни дни от приемането на продукта. Изпратеният за сервизно обслужване продукт може да бъде: ремонтиран, заменен или при липса на други решения да бъде възстановена стойността на продукта.

Какво трябва да направиш?

1.    Увери се, че продукта отговаря на условията за гаранционно обслужване и не е с изтекъл гаранционен срок.

2.    Попълни “Формуляр поправка“. Опиши детайлно проблема и при необходимост приложи снимки. Можеш да отбележиш и предпочитана дата за предаване на куриер на дефектния продукт.

3.    Опаковай продукта подходящо за транспортиране, по възможност в оригиналната му опаковка. 

4.    Продуктът ще бъде поправен (в случай, че са спазени условията от гаранционната карта) и върнат чрез куриер. Можеш да следиш статуса на заявката за сервизно обслужване в профила си.

*В случай на изпратен продукт при неспазване на процедурата за сервизно обслужване на Oyaide.bg, без формуляр за поправка, с изтекла гаранция, без дефект или неотговарящ на условията за гаранционно обслужване, транспортните разходи в двете посоки ще бъдат за сметка на клиента.