Your basket is currently empty!
Гаранционни условия и сервиз
Продуктова гаранция
Продуктите предлагани от Oyaide.bg, разполагат с условия за гаранция, съгласно действащото законодателство и търговските политики на производителите. Срокът на гаранцията е посочен на продуктовата им страница. Продуктът може да бъде доставен с гаранционна карта на Oyaide.bg или такава на оторизиран сервиз.
Сервизно обслужване
Сервизното обслужване включва вземането на дефектния продукт в периода на гаранция и връщането му след поправка. Транспортните разходи в двете посоки се поемат от Oyaide.bg. Максималният срок за отстраняване на проблема е 30 календарни дни от приемането на продукта. Изпратеният за сервизно обслужване продукт може да бъде: ремонтиран, заменен или при липса на други решения да бъде възстановена стойността на продукта.
Какво трябва да направиш?
1. Увери се, че продукта отговаря на условията за гаранционно обслужване и не е с изтекъл гаранционен срок.
2. Попълни “Формуляр поправка“. Опиши детайлно проблема и при необходимост приложи снимки. Можеш да отбележиш и предпочитана дата за предаване на куриер на дефектния продукт.
3. Опаковай продукта подходящо за транспортиране, по възможност в оригиналната му опаковка.
4. Продуктът ще бъде поправен (в случай, че са спазени условията от гаранционната карта) и върнат чрез куриер. Можеш да следиш статуса на заявката за сервизно обслужване в профила си.
*В случай на изпратен продукт при неспазване на процедурата за сервизно обслужване на Oyaide.bg, без формуляр за поправка, с изтекла гаранция, без дефект или неотговарящ на условията за гаранционно обслужване, транспортните разходи в двете посоки ще бъдат за сметка на клиента.